פאן טיים ישראל - חברת תיירות

תעשייה

ענף תיירות בינלאומי

אתגר

להגדיל את כמות ההזמנות באתר בתעשייה מאוד תחרותית. לשכנע יותר משתמשים לבצע את ההזמנה אונליין באופן מלא ושיפור של המערך השיווקי לצורך מדידה אחר ביצועים ושיפור תוצאות

פתרון

ניתוח מעמיק של מתחרים. שיפור קמפיין ממומן בגוגל אדס. שיפור נראות האתר. התמקדות במדינות המניבות ביותר. התמקדות בטיולים בעלי פוטנציאל הגבוה ביותר.

תוצאה

70%+

יותר הזמנות באתר

אודות החברה

חברת פאן טיים עוסקת בטיולים מאורגנים מאז שנת 2008. לחברת פאן טיים יש יותר מ-100 טיולים, אטרקציות, שאטלים ואפשרויות תחבורה במדינות כמו ירדן, מצרים, ישראל ועוד. נופים מרהיבים של המזרח התיכון, תיירות עירונית, נופי מדבר והאטרקציות היפות בעולם.

באתר החברה ניתן למצוא ולהזמין טיולים בעיר, טיולי יום, כרטיסים, טיולי יום טיולים, נופים פופולריים בישראל, ירדן ומצרים. החברה מתרכזת ביעדי תיירות הפופולריים ביותר במזרח התיכון, במחירים האטרקטיביים ביותר בשוק התיירות. 

פאן טיים - חברת תיירות

70%+

צמיחה

בכמות ההזמנות באתר

הסוכנות של דן תרמה מאוד לפעילות של האתר עם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים ועבודה מקצועית שהשיגה את המטרה השיווקית שהצבנו טרם תחילת העבודה.

נילי פאר

CEO

אתגר

בשוק התיירות קיימים מספר רב של מתחרים המקשים באופן בולט להגדיל את הנוכחות בזירה הדיגיטלית. מדובר באתרים בינלאומיים ותיקים מאוד אשר משקיעים הרבה משאבים בקידום ממומן. המטרה שלנו הייתה לקחת מספר טיולים בלע פוטנציאל הגבוהה ביותר ולרכז את כל המשאבים בהם במטרה למקסם את החזר עבור השקעה בפרסום. במהלך הפעילות גילינו כי באתר קיימים מספר חסמים שפוגעים בתהליך הרכישה ומורידים את יחס המרה. לכן, ביצענו בדיקה יסודית דרך מערכות מעקב לאתר ובדיקות A\B במטרה לשפר את הנראות ולהגדיל את הביצועים לאורך כל תהליך הרכישה.

פתרון

פתרון

השלב הראשוני: ביצוע מחקר מתחרים מקיף מכל המדינות על מנת לזהות מקומות פוטנציאלים לצמיחה.

השלב השני: עדכון ושדרוג הקמפיינים הפעילים בחשבון באופן מקצועי מן היסוד. ביצוע מחקר מילות מפתח חדש, הוספת קמפיינים חדשים, ביצוע A\B טסטים למודעות והטמעת מערכות מעקב.

השלב השלישי: שיפור נראות האתר מחבינת חווית המשתמש וטיפול בתקלות טכניות. חלק מן השינויים שביצענו:

א. הדגשת שדה חיפוש באתר והוספת פילטור בדפי הקטגוריה עבור ניווט קל יותר.

ב. הוספת יתרונות מרכזיים בחלקים שונים של האתר לצרכי שיווק ושכנוע.

ג. הבלטת יתרון מרכזי של מחירים נמוכים.

ד. תיקון קישורים ואלמנטים באתר.

ה. הנגשת תהליך הרכישה באתר ושיפור דף ההזמנה.

ו. התאמת חוויית הגלישה באתר עבור מכשירים ניידים.

פרסום בגוגל עבור חברת תיירות
פרסום בגוגל עבור חברת תיירות 4
פרסום בגוגל עבור חברת תיירות 3
פרסום בגוגל עבור חברת תיירות 2
פרסום בגוגל עבור חברת תיירות 5

התוצאה

שידרגנו את הפעילות השיווקית וביצענו מספר עדכונים חשובים באתר שעזרו לשפר משמעותית את הביצועים ולהגדיל את מספר ההזמנות באתר. בעזרת התמקדות במדינות מסויימות וטיולים הכי מניבים הצלחנו להגדיל את נתח השוק ולהתגבר על התחרות. על ידי ניהול נכון וביצוע מספר אפטימיזציות בקמפיין הממומן הצלחנו להגדיל את כמות ההזמנות באתר ב-70%.

האם העסק שלך
מוכן לעשות את הסוויץ'?

בוא נעשה שיחה קצרה ונגלה איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך