** אנחנו לא חברת משולם. חברת משולם הינו לקוח שלנו. נא לא לפנות אלינו בנושאי שירותי סליקה. **

משולם - פתרונות תשלום לעסקים​

תעשייה

פיננסי – טכנולוגי

אתגר

גידול בכמות הלקוחות בתעשייה מאוד דינמית ותחרותית. שיפור מערך שיווקי לצורך מדידה אחר שינויים ושיפור תוצאות.

פתרון

ביצוע סדר במערך השיווקי של החברה. הקמת קמפיין ממומן בגוגל אדס. הטמעת מערכות מעקב חכמות. ניתוח מעמיק של מתחרים

תוצאה

x2

יותר נרשמים באתר

אודות החברה

חברת משולם פתרונות תשלום מספקת פתרונות סליקה לעסקים, עמותות, מוסדות חינוך וועדי בתים. בין השירותים שלה ניתן למצוא אפליקציית סליקה מתקדמת המאפשרת לעסקים מתחומים שונים לקבל כרטיסי אשראי מלקוחות ולבצע סליקה ישירות דרך הטלפון.
 
מדובר בחברה המובילה כיום בתחום פתרונות תשלום לעסקים שגדלה בקצב מסחרר בזירה מאוד דינמית ותחרותית על ידי שירות לקוחות איכותי ותעריפי סליקה משתלמים.
אפליקציית משולם

x2

צמיחה

בכמות הנרשמים
לשירות דרך האתר

משולם - לוגו

הסוכנות דן קבקוב הביאה לצוות החברה ראייה הרבה יותר ממוקדת מספרים - ניתוח של כלל ערוצי השיווק והבנה מדויקת של הנעשה ברמה השיווקית של החברה. ללא הבנה זו היינו שופכים כספים מיותרים ולא מגיעים לתוצאות. בזכותם הצלחנו להגדיל באופן דרסתי את כמות הלקוחות שלנו.

אתגר

בתעשייה הזו קיימים מספר רב של מתחרים המקשים באופן בולט להגדיל את נתח השוק של החברה. האתגר שלנו הוא להיות בולטים במגרש בו תקציבי הפרסום ומשאבי האנוש של המתחרים גבוהים במיוחד. האתגר הנוסף הוא לגרום לקהל המטרה להצטרף לשירות חדש ולא מוכר. כשהתחלנו את העבודה גילינו בעיית מעקב אחר התנהגות משתמשים באתר ופעילות שיווק קיימת. הפרסום התבצע במספר ערוצים אך לא הייתה השוואה בין הערוצים ולא היה מעקב אחר מקור ההגעה של הלידים הנרשמים לשירות.

תיק עבודות - ציטוט של לקוח 3

הסוכנות דן קבקוב הוסיפה לנו נפח מקצועי שהיה כל כך חסר והעבודה איתם מאוד נעימה ומדויקת. אלה אנשי שיווק שעליהם ניתן לסמוך באופן מוחלט.

פתרון

פתרון

השלב הראשוני: הגדרת מדידה של כל הנתונים באופן מקצועי מן היסוד. הקמנו אפיון של המשפך השיווקי והטמענו מערכות מעקב בנכסים הדיגיטליים של חברה. לאחר מכן הגדרנו את ההמרות ואירועים משנים המשפיעים על תהליך הרכישה.

השלב השני: הקמת קמפיין ממוקד מטרה ברשת החיפוש של גוגל. השתמשנו בכלים מתקדמים לניתוח פעילות המתחרים על מנת לזהות דרכים פוטנציאליות לפריצת צמיחה.

השלב השלישי: הקמת קמפיין שיווקי חוזר עבור כל מבקרים פעילים באתר שלא השלימו את תהליך הרישום. קמפיין זה היה בנוי ממספר רב של ערוצים שכללו את רשת החיפוש, רשת המדיה הממוקדת באתרי נישה של קהל המטרה וסרטוני יוטיוב.

קידום בגוגל - תוצאה

התוצאה

על ידי הקמת קמפיין דיגיטלי חכם שהיה ממוקד בקהל המטרה עם המסר הנכון ובעזרת ערוצים דיגיטליים שונים לצורך שיווק חוזר, הצלחנו להגדיל את כמות הנרשמים באתר ביותר מ-90%. לאורך זמן הצלחנו להגדיל את החשיפה לשירות והגדלנו את נתח השוק של החברה.

graph-2

האם העסק שלך
מוכן לעשות את הסוויץ'?

בוא נעשה שיחה קצרה ונגלה איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך