קידום בגוגל

קידום בגוגל

פרסום ממומן בגוגל (PPC) הוא שיטה מאוד אפקטיבית לפרסום וקידום העסק באינטרנט, המציע לך את היכולת להיחשף לקהל הרלוונטי ולשלם עבור לקוחות פוטנציאלים שהקליקו על המודעה והגיעו לאתר שלך והם מחפשים ממש עכשיו את המוצר או השירות שיש לכם להציע.

גוגל אדס, לשעבר גוגל אדוורדס – הינה מערכת הפרסום המובילה באינטרנט, אשר עובדת לפי מודל של תשלום לפי הקלקה על המודעה (PPC). לגוגל יש שליטה על יותר מ-40% משוק הפרסום הדיגיטלי בכל העולם ומשנה לשנה זה רק הולך וגדל.

בכל שנה, מפרסמים מכל העולם מוציאים כ-28 מיליארד דולר רק על פרסום דרך גוגל. נתון זה רק מראה עד כמה מערכת הפרסום של גוגל אפקטיבית ומביאה תוצאות לעסקים מזירות שונות. מערכת גוגל אדס מאפשרת להרים ולשווק את העסק שלך באינטרנט בצורה מאוד אפקטיבית ולהשיג לקוחות נאמנים חדשים.

קידום ממומן בגוגל 2

למה קידום ממומן בגוגל חשוב כל כך לעסקים?

קידום בגוגל

כמו בכל ערוץ שיווק דיגיטלי, לפרסום ממומן בגוגל ישנם יתרונות בולטים אך בו זמנית גם חסרונות, עם זאת הוא בדרך כלל עונה על הצורך המיידי לקבל החזר על ההשקעה בתקופה הראשונה של הפרסום בשונה מתהליך קידום אורגני שבו ההשקעה היא לטווח הארוך. קידום ממומן מאפשר לך בתור בעל עסק לחשוף את שירותיך ולהגיע לקהל יעד פוטנציאלי בעלות נמוכה יחסית תוך כדי מדידה ושיפור מתמיד של התוצאות וניתוח הנתונים. 

חשוב לציין שכדי להקים ולנהל פרסום ממומן בגוגל אדס יש צורך בידע וניסיון. ניהול קמפיין בגוגל ללא ניסיון יגרום לך להפסיד כסף, לקוחות פוטנציאלים רבים, ולגרום לתקציב שלך להגיע לתוצאות נמוכות בהרבה מאשר קמפיין מקצועי.

שותפים מוסמכים של גוגל

שותפים מוסמכים של גוגל

דן קבקוב היא סוכנות דיגיטל מוסמכת לפרסום על ידי Google ועברה בהצלחה את בחינות ההסמכה של Google. הסוכנות שלנו היא בין הסוכנויות הבודדות בארץ המוגדרות Google Partners (קבלת הסמכה מגוגל מעידה שהסוכנות הוכיחה מיומנות ומומחיות במערכת גוגל אדס, עמדה בסף הנדרש של הוצאות פרסום ב-Google וניהלה תקציבי פרסום גדולים במיוחד, הביאה לגידול בהכנסות הלקוחות וכן שימרה והרחיבה את בסיס הלקוחות שלה.

 

Google Partner

עשה סוויץ'
לשיווק דיגיטלי חכם

היתרונות של קידום בגוגל

planet

מנוע חיפוש הגדול בעולם

גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול והמצליח ביותר בעולם. שליטה על יותר מ-40% משוק הפרסום הדיגיטלי בכל העולם ומשנה לשנה זה רק הולך וגדל. בכל שנה, מפרסמים מכל העולם מוציאים כ-28 מיליארד דולר רק על פרסום דרך גוגל.
interface

מספר אפיקים גדול

לא מדובר רק בפרסום מודעות בעמודי החיפוש של גוגל בלבד. לגוגל יש מספר אפיקי פרסום גדול מאוד כמו יוטיוב, ג’ימייל, חנות אפליקציות, אתרים ועוד..
graph

תוצאות מהירות

קידום ממומן בגוגל מאפשר לך ליצור ולבסס נוכחות באינטרנט באופן מהיר ויעיל תוך ימים ספורים בלבד. זאת בניגוד למאמצי קידום אורגני, שיכולים לארוך זמן רב ולדרוש השקעה גדולה כדי להשיג תנועת מבקרים באתר באותה רמה לזו שניתן לקבל בעזרת פרסום בגוגל

תהליך העבודה אצלינו​

תהליך העבודה אצלינו

Characterization

אפיון הקמפיין והגדרת מטרות

arrow
keywords

מחקר מילות מפתח

arrow
competitors2

מחקר מתחרים

arrow
start

התחלת הקמפיין

arrow
moneyback

תוצאות

היתרונות שרק הלקוחות שלנו מקבלים

שותפים של גוגל
גוגל אנליטיקס
פייסבוק

מערכת שלמה של מעקב
אחר פעילות השיווקית

מערכת שלמה של מעקב
אחר פעילות השיווקית

קידום אתרים מקצועי - תוצאות

מעקב חכם אחר המתחרים

מעקב חכם אחר המתחרים​

מלבד הפרסום עצמו אנחנו תמיד עם יד על הדופק על כל דבר שמתרחש בזירה הדיגיטלית. זה כולל זיהוי מגמות חשובות וצבירת נתונים על הפעילות של המתחרים דרך אפיקי פרסום שונים. נתונים אלו מהווים ערך בלתי נפרד מהשירות שלנו ומאפשרים לנו לראות את התמונה המלאה ולהיות צעד אחד מעל כולם.​

מחקר מתחרים
מחקר מתחרים

דוחות מתקדמים - שקיפות מלאה

דוחות מתקדמים

אנשי השיווק חשופים היום ליותר נתונים מאי פעם. נתונים המפוזרים בין עשרות פלטפורמות פרסום ושיווק. הדוחות החדשים שפיתחנו עבור הלקוחות, לצד התבססות טכנולוגיית הענן של גוגל, מאפשרים לנו לאסוף את המידע בקלות, ברמה יומיומית, לנטר ולנתח את התנהגות הגולשים, ולקבל תמונה ברורה של התנהגות הצרכנים המאפשרת לקבל החלטות נכונות.

דוחות מתקדמים

סוגי אפיקים של פרסום ממומן במערכת גוגל אדס

פרסום ברשת החיפוש של גוגל

קידום ברשת המדיה של גוגל

האפיק הוויזואלי של קידום ממומן, רוב הגולשים נתקלים בו על בסיסי שעתי אך אינם יודעים זאת. רשת המדיה של גוגל מורכבת מנכסים נוספים שיש לגוגל כמו יוטיוב, ג’ימייל, מפות, אפליקציות ומפרסמים משתפי פעולה מרחבי האינטרנט.

ברשת המדיה ישנם כלים מתקדמים למיקוד ולפילוח קהלים, הכל על מנת למקד יותר ויותר את מסע הפרסום עבור הלקוח הפוטנציאלי.

פרסום בג׳מייל

קמפיין רימרקטינג

אל תוותר על הלקוחות הפוטנציאלים שלך שכבר ביקרו באתר או דף נחיתה. ניתן להשיג אותם שוב כדי להגדיל את הסיכויים שהם יבצעו המרה. אז איך עובדת שיטת הרימרקטינג בשיווק דיגיטלי? גוגל מאפשרת למפרסמים לתייג לקוחות שביצעו אינטרקציה עם העסק באינטרנט ו”לעקוב” אחריהם באמצעות פרסומות כאשר אלו משוטטים ברחבי האינטרנט.

קידום ממומן במנוע החיפוש של גוגל

האפיק הפופולרי ביותר בפרסום דרך גוגל אדס, מתבסס על עמודי החיפוש של גוגל בלבד בהתאם למילת המפתח שמחפשים. קמפיין ברשת החיפוש מונע בעיקר על ידי אופטימיזציה של הקמפיין ברמה היומית – בין אם זה הוספת מילות מפתח רלוונטיות או פסילת מילות מפתח לא רלוונטיות לבין שינוי מיקומים בארץ ועוד שלל שיטות בשביל לשפר ולמקד את המודעות עבור הלקוח הרלוונטי ביותר לעסק שלך.
בניית דפי נחיתה

פרסום מודעות ישירות בתיבת דואר ג'מייל

מה אם הייתה לך אפשרות להיכנס לתוך תיבת הג’ימייל של הלקוח הפוטנציאלי שלך, ולהציג פרסומת של העסק שלך? בגוגל ניתנת האפשרות למפרסמים להציג מודעות פרסום בתוך תיבת הג’ימייל האישית של המשתמשים. המודעות מסומנות, מודגשות ומופיעות ישירות בתוך טאב ה- Promotions, כך שהמשתמש מבחין בצורה שלא משתמעת לשני פנים בין תוכן לפרסומות.
רימרקטינג בגוגל
פרסום ברשת החיפוש של גוגל

קידום ממומן במנוע החיפוש של גוגל

האפיק הפופולרי ביותר בפרסום דרך גוגל אדס, מתבסס על עמודי החיפוש של גוגל בלבד בהתאם למילת המפתח שמחפשים. קמפיין ברשת החיפוש מונע בעיקר על ידי אופטימיזציה של הקמפיין ברמה היומית – בין אם זה הוספת מילות מפתח רלוונטיות או פסילת מילות מפתח לא רלוונטיות לבין שינוי מיקומים בארץ ועוד שלל שיטות בשביל לשפר ולמקד את המודעות עבור הלקוח הרלוונטי ביותר לעסק שלך.
בניית דפי נחיתה

קידום ברשת המדיה של גוגל

האפיק הוויזואלי של קידום ממומן, רוב הגולשים נתקלים בו על בסיסי שעתי אך אינם יודעים זאת. רשת המדיה של גוגל מורכבת מנכסים נוספים שיש לגוגל כמו יוטיוב, ג’ימייל, מפות, אפליקציות ומפרסמים משתפי פעולה מרחבי האינטרנט.

ברשת המדיה ישנם כלים מתקדמים למיקוד ולפילוח קהלים, הכל על מנת למקד יותר ויותר את מסע הפרסום עבור הלקוח הפוטנציאלי.

פרסום בג׳מייל

פרסום מודעות ישירות בתיבת דואר ג'מייל

מה אם הייתה לך אפשרות להיכנס לתוך תיבת הג’ימייל של הלקוח הפוטנציאלי שלך, ולהציג פרסומת של העסק שלך? בגוגל ניתנת האפשרות למפרסמים להציג מודעות פרסום בתוך תיבת הג’ימייל האישית של המשתמשים. המודעות מסומנות, מודגשות ומופיעות ישירות בתוך טאב ה- Promotions, כך שהמשתמש מבחין בצורה שלא משתמעת לשני פנים בין תוכן לפרסומות.
רימרקטינג בגוגל

קמפיין רימרקטינג

אל תוותר על הלקוחות הפוטנציאלים שלך שכבר ביקרו באתר או דף נחיתה. ניתן להשיג אותם שוב כדי להגדיל את הסיכויים שהם יבצעו המרה. אז איך עובדת שיטת הרימרקטינג בשיווק דיגיטלי? גוגל מאפשרת למפרסמים לתייג לקוחות שביצעו אינטרקציה עם העסק באינטרנט ו”לעקוב” אחריהם באמצעות פרסומות כאשר אלו משוטטים ברחבי האינטרנט.
Adslogo

רוצה ללמוד איך לפרסם
את העסק שלך דרך גוגל?

יצרנו בשבילך את הקורס הדיגיטלי המקיף והעדכני ביותר
שיראה לך איך לפרסם במערכת גוגל אדס, שלב אחר שלב וללא ידע מוקדם.

האם העסק שלך
מוכן לעשות את הסוויץ'?

בוא נעשה שיחה קצרה ונגלה איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך